Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

Η διαφήμιση προτιμάει τα social media

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΑΛΑΝΗΣ | Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011  [ 19:46 ]
Όπως όλα δείχνουν στις λεωφόρους του Διαδικτύου οι διαφημιστές προτιμούν τα νέα μέσα και τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι το 2010 τα διαφημιστικά έσοδα της ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης Facebook ξεπέρασαν τα 1,9 δις δολάρια, ποσό που αντιστοιχεί στο 5% της συνολικής online διαφημιστικής δαπάνης στις ΗΠΑ. Περίπου 740 εκατ. προέρχονται από μεγάλες εταιρείες όπως η Procter & Gamble και η Coca-Cola.
Ειδικοί αναλυτές υπολογίζουν ότι το Twitter, κατά τη διάρκεια του 2011, θα τριπλασιάσει τα διαφημιστικά του έσοδα και δεν αποκλείεται να ξεπεράσει ακόμα και το φράγμα των 250 εκατ. δολαρίων. Μέχρι σήμερα το Twitter έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον μεγάλων εταιρειών όπως η American Express, η Coca Cola, η Nissan, και τα Starbucks.
Η στροφή των διαφημιστών στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης κάνει πολλούς να ομιλούν για επιτακτική ανάγκη των μέσων ενημέρωσης, που βλέπουν τα διαφημιστικά τους έσοδα να μειώνονται συνεχώς, να ξανασχεδιάσουν το προϊόν τους online στα πλαίσια ενός κοινωνικού δικτύου όπου η συμμετοχή των χρηστών θα παίζει πρωταρχικό ρόλο.


Διαβάστε περισσότερα
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=85&artId=380089&dt=24/01/2011#ixzz1C02V6I9o

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου